Les llengües són un dels grans patrimonis de la humanitat. No només serveixen per entendre’ns, sinó que fan sentir-nos part d’una comunitat i són maneres úniques i genuïnes de veure el món.
El català és la nostra aportació a la diversitat lingüística global, i és al nostre abast aprendre’l, parlar-lo i compartir-lo amb totes les persones del nostre voltant, vinguin d’on vinguin i tinguin la llengua que tinguin. La llengua és per regalar-la!
Amb aquest contacontes, a dues veus, els Llenguaferits acosten la riquesa de les llengües als més petits d’una manera amena i entretinguda, amb explicacions farcides de curiositats lingüístiques d’arreu del món i, sobretot, del català, amb l’objectiu que aprenguin a fer-ne un ús plenament normal, lliure de prejudicis.
El punt de partida de l’activitat és el seu llibre Els Petits Llenguaferits i el Monstre Joan (Sibilam Edicions, 2025), un conte il·lustrat del qual son protagonistes i que vol ser una invitació a descobrir el nostre patrimoni lingüístic, sempre amb un enfocament didàctic i divertit.
